Bolja snaga punjenja

Komfor i ušteda vremena zahvaljujući kraćim zaustavljanjima radi punjenja

Uz ID. softver 3.0 poboljšava se snaga punjenja visokonaponske baterije te se ostvaruje ušteda vremena.

  • Vozila s baterijama <77 kWh, kod kojih je softver 2.3 tvornički instaliran, već su dobila povećanje snage punjenja pri isporuci.

  • Vozila s baterijama <77 kWh, koja su dobila ili će dobiti softver 2.3 putem bežičnog updatea, dobit će povećanje snage punjenja s updateom ID. softvera 3.0.

  • Vozila s baterijama >=77 kWh, kod kojih je softver 3.0 tvornički instaliran, već su dobila povećanje snage punjenja pri isporuci.

  • Vozila s baterijama >=77 kWh, koja imaju verziju softvera manju od 3.0, dobit će povećanje snage punjenja s updateom ID. softvera 3.0.

Neto sadržaj energije baterije Povećanje snage punjenja 5.);6.)
45 kWh/52 kWh Od maks. 100 kW na maks. 110 kW
58 kWh Od maks. 100 kW na maks. 120 kW
>=77 kWh Od maks. 125 kW na maks. 135 kW

Maks. DC snaga punjenja pri temperaturi okoline i baterije od oko 23 °C i pri početnom stanju napunjenosti od oko 5 %; npr. na Ionity stanici.

  1. Maksimalno moguća snaga punjenja. Različite stanice za punjenje mogu se uz jednaku snagu u kW razlikovati po svom ponašanju tijekom punjenja. Osim snage stanice za punjenje u kW maksimalna struja punjenja također utječe na količinu energije koja protječe. K tomu na maksimalno moguću snagu punjenja utječu i temperatura okoline i baterije te stanje napunjenosti.

  2. Punjenje maksimalnom DC snagom punjenja od 135 kW kod varijanti baterija Pro i Pro Performance te pri temperaturi okoline i baterije od oko 23°C i pri početnom stanju napunjenosti od oko 5 %; npr. na Ionity stanici.

  3. Raspon dosega prema WLTP-u:
    Navedeni neto sadržaj energije baterije predstavlja tipičnu vrijednost za baterije neovisno o vozilu. On se definira pri konstantnom profilu opterećenja u određenim okvirnim uvjetima, a uzima u obzir puni raspon sadržaja energije baterije koji se može iskoristiti u vozilu sve do njegova mirovanja. Stvarna energija pražnjenja može odstupati od toga jer ovisi o konkretnom profilu vožnje i temperaturi baterije. Homologirani doseg prema propisima WLTP postupka jednak je iskoristivoj energiji pražnjenja za novo vozilo.

    Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. Nameti na normiranu potrošnju (austr. NoVA) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.  

 

Zatvori
Izbornik
Zatvoriti izbornik
Zatvoriti

Update ID. softvera 3.0

Update ID. softvera 3.0

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija inačica može osigurati dobro iskustvo bilo gdje na Internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim
24px/configurator private vehicles Created with Sketch.
24px/interior (not final) Created with Sketch.