e-planer rute navigacijskog sustava

Navigacijski sustav s e-planerom rute za obitelj ID. modela automatski uključuje potrebna zaustavljanja radi punjenja u navigacijsku rutu te ih u slučaju potrebe samostalno prilagođava.

S novim ID. softverom 3.0 poboljšan je algoritam ruta. Dobivate nove mogućnosti namještanja za svoje osobne preferencije.

K tomu aktualizirani e-planer rute nudi intuitivnije i preglednije prikaze te mogućnost filtriranja stanica za punjenje prema raspoloživosti i prema tome prihvaćaju li iste plaćanje putem usluge We Charge.

Dodatne informacije pronaći ćete u ovom videozapisu:

  1. ID.3: Potrošnja struje: 15,2-17,7 kWh/100 km. CO₂-emisije: 0 g/km.
    ID.4: Potrošnja struje: 16,7-22,2 kWh/100 km. CO₂-emisije: 0 g/km.
    ID.5: Potrošnja struje: 16,5-22,2. CO₂-emisije: 0 g/km.
    ID.Buzz: Potrošnja struje: 20,6-24,6 kWh/100 km. CO₂-emisije: 0 g/km.
    ID.Buzz Cargo: Potrošnja struje: 20,7-24,6 kWh/100 km. CO₂-emisije: 0 g/km.

    Podaci o potrošnji i emisije CO₂ kod raspona u ovisnosti o odabranim opremama vozila.
  2. Raspon dosega prema WLTP-u:
    Navedeni neto sadržaj energije baterije predstavlja tipičnu vrijednost za baterije neovisno o vozilu. On se definira pri konstantnom profilu opterećenja u određenim okvirnim uvjetima, a uzima u obzir puni raspon sadržaja energije baterije koji se može iskoristiti u vozilu sve do njegova mirovanja. Stvarna energija pražnjenja može odstupati od toga jer ovisi o konkretnom profilu vožnje i temperaturi baterije. Homologirani doseg prema propisima WLTP postupka jednak je iskoristivoj energiji pražnjenja za novo vozilo.

    Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. Nameti na normiranu potrošnju (austr. NoVA) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.  

 

Zatvori
Izbornik
Zatvoriti izbornik
Zatvoriti

Update ID. softvera 3.0

Update ID. softvera 3.0

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija inačica može osigurati dobro iskustvo bilo gdje na Internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim
24px/configurator private vehicles Created with Sketch.
24px/interior (not final) Created with Sketch.