Usporedba funkcija - Optimizirano upravljanje punjenjem i menadžment energije

ID. softver 3.0 instaliran kao update i ID. softver 3.0 instaliran tvornički

U ovoj tabeli donosimo pregled funkcija updatea za ID.3, ID.4 i ID.5.

FUNKCIJA 3.) Raspoloživo s ID. softverom 3.0 – update instaliran Raspoloživo s ID. softverom 3.0 – tvornički instaliran
Povećanje snage punjenja i optimizacija baterije 4.) 45 kWh/52 kWh od maks. 100 kW na maks. 110 kW 45 kWh/52 kWh od maks. 100 kW na maks. 110 kW
58 kWh od 100 kW na maks. 120 kW 58 kWh od 100 kW na maks. 120 kW
>=77 kWh od maks. 125 kW na maks. 135 kW >=77 kWh od maks. 125 kW na maks. 135 kW
Novostrukturirani izbornik punjenja Novostrukturirani i nanovo posloženi izbornik punjenja Novostrukturirani i nanovo posloženi izbornik punjenja
„Punjenje“ u izborniku s pločicama „Punjenje“ u izborniku s pločicama
Modus Battery Care Funkcija za zaštitu baterije radi osiguranja dugačkog vijeka trajanja Funkcija za zaštitu baterije radi osiguranja dugačkog vijeka trajanja
e-planer rute navigacijskog sustava – funkcija je sastavni dio navigacije, a raspoloživa je u sklopu opcijskog paketa Infotainment 5.) Vremenski optimizirano planiranje rute Vremenski optimizirano planiranje rute
Intuitivniji i pregledniji prikazi Intuitivniji i pregledniji prikazi
Brže traženje stanica za punjenje s mogućnošću filtriranja Brže traženje stanica za punjenje s mogućnošću filtriranja
Veća ažuriranost podataka o stanicama za punjenje u Europi Veća ažuriranost podataka o stanicama za punjenje u Europi
Poništavanje izračuna dosega Prikaz predviđenog dosega može se poništiti na vrijednost sličnu katalogu Prikaz predviđenog dosega može se poništiti na vrijednost sličnu katalogu
Car2X – lokalno upozorenje na opasnosti Prilagodbe u infotainment sustavu, primjerice nova konfiguracija postavki privatnosti Prilagodbe u infotainment sustavu, primjerice nova konfiguracija postavki privatnosti i nove mogućnosti individualiziranja
Postavke privatnosti u infotainment sustavu Novi izbornik u infotainment sustavu. Korisnik može personalizirano namjestiti privatnost u „Administriranju korisnika“ i pohraniti postavke Novi izbornik u infotainment sustavu. Korisnik može personalizirano namjestiti privatnost u „Administriranju korisnika“ i pohraniti postavke
Anonimni gost može odabrati online ili offline modus na zaslonu dobrodošlice Anonimni gost može odabrati online ili offline modus na zaslonu dobrodošlice
Proširenje za upravljanje podacima o poziciji unutar vozila (uključivanje/isključivanje usluga koje koriste podatke o poziciji) Proširenje za upravljanje podacima o poziciji unutar vozila (uključivanje/isključivanje usluga koje koriste podatke o poziciji)
  1. ID.3: Potrošnja struje: 15,2-17,7 kWh/100 km. CO₂-emisije: 0 g/km.
    ID.4: Potrošnja struje: 16,7-22,2 kWh/100 km. CO₂-emisije: 0 g/km.
    ID.5: Potrošnja struje: 16,5-22,2. CO₂-emisije: 0 g/km.
    ID.Buzz: Potrošnja struje: 20,6-24,6 kWh/100 km. CO₂-emisije: 0 g/km.
    ID.Buzz Cargo: Potrošnja struje: 20,7-24,6 kWh/100 km. CO₂-emisije: 0 g/km.

    Podaci o potrošnji i emisije CO₂ kod raspona u ovisnosti o odabranim opremama vozila.
  2. Raspon dosega prema WLTP-u:
    Navedeni neto sadržaj energije baterije predstavlja tipičnu vrijednost za baterije neovisno o vozilu. On se definira pri konstantnom profilu opterećenja u određenim okvirnim uvjetima, a uzima u obzir puni raspon sadržaja energije baterije koji se može iskoristiti u vozilu sve do njegova mirovanja. Stvarna energija pražnjenja može odstupati od toga jer ovisi o konkretnom profilu vožnje i temperaturi baterije. Homologirani doseg prema propisima WLTP postupka jednak je iskoristivoj energiji pražnjenja za novo vozilo.

    Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. Nameti na normiranu potrošnju (austr. NoVA) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.  
  3. Funkcionalnost nakon updatea ovisi o tržištu, modelskoj godini i opcijskoj opremi te se može razlikovati.

  4. Vozila s baterijama <77 kWh, kod kojih je softver 2.3 tvornički instaliran, već su dobila povećanje snage punjenja pri isporuci. 
    Vozila s baterijama <77 kWh, koja su dobila ili će dobiti softver 2.3 putem bežičnog updatea, dobit će povećanje snage punjenja s updateom ID. softvera 3.0.
    Vozila s baterijama >=77 kWh, kod kojih je softver 3.0 tvornički instaliran, već su dobila povećanje snage punjenja pri isporuci.
    Vozila s baterijama >=77 kWh, koja imaju softver manji od 3.0, dobit će povećanje snage punjenja s updateom ID. softvera 3.0.

  5. Ovisno o opcijskoj opremi.

 

Zatvori
Izbornik
Zatvoriti izbornik
Zatvoriti

Update ID. softvera 3.0

Update ID. softvera 3.0

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija inačica može osigurati dobro iskustvo bilo gdje na Internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim
24px/configurator private vehicles Created with Sketch.
24px/interior (not final) Created with Sketch.