Proširenje Augmented Reality Head-up zaslona

U obitelji ID. modela zadržat ćete pregled nad onim što je važno

Opcijski dostupan Augmented Reality Head-up zaslon može projicirati važne informacije izravno u vidno polje vjetrobranskog stakla. Zahvaljujući Augmented Reality (AR) tehnologiji navigaciju ćete vidjeti upravo na onom dijelu kolnika kojim se vozite ili trebate skrenuti. Tako ćete opuštenije stići na odredište.

Zahvaljujući ID. softveru 3.0 Augmented Reality Head-up zaslon može se proširiti dodatnim prikazima u dalekom polju, primjerice upozorenjem na stanje napunjenosti baterije, te može prikazivati bolje informacije o smjeru i udaljenosti opcijske navigacije.

  1. ID.3: Potrošnja struje: 15,2-17,7 kWh/100 km. CO₂-emisije: 0 g/km.
    ID.4: Potrošnja struje: 16,7-22,2 kWh/100 km. CO₂-emisije: 0 g/km.
    ID.5: Potrošnja struje: 16,5-22,2. CO₂-emisije: 0 g/km.
    ID.Buzz: Potrošnja struje: 20,6-24,6 kWh/100 km. CO₂-emisije: 0 g/km.
    ID.Buzz Cargo: Potrošnja struje: 20,7-24,6 kWh/100 km. CO₂-emisije: 0 g/km.

    Podaci o potrošnji i emisije CO₂ kod raspona u ovisnosti o odabranim opremama vozila.
  2. Raspon dosega prema WLTP-u:
    Navedeni neto sadržaj energije baterije predstavlja tipičnu vrijednost za baterije neovisno o vozilu. On se definira pri konstantnom profilu opterećenja u određenim okvirnim uvjetima, a uzima u obzir puni raspon sadržaja energije baterije koji se može iskoristiti u vozilu sve do njegova mirovanja. Stvarna energija pražnjenja može odstupati od toga jer ovisi o konkretnom profilu vožnje i temperaturi baterije. Homologirani doseg prema propisima WLTP postupka jednak je iskoristivoj energiji pražnjenja za novo vozilo.

    Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. Nameti na normiranu potrošnju (austr. NoVA) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.  

 

Zatvori
Izbornik
Zatvoriti izbornik
Zatvoriti

Update ID. softvera 3.0

Update ID. softvera 3.0

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija inačica može osigurati dobro iskustvo bilo gdje na Internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim
24px/configurator private vehicles Created with Sketch.
24px/interior (not final) Created with Sketch.